فروشگاه آنلاین ابزار طلا دمبوری

قوانین و مقررات





قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی دمبوری

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی "دمبوری" و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
از این رو فروشگاه اینترنتی "دمبوری" هیچ مسووليتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.
فروشگاه اینترنتی "دمبوری" هيچ گونه مسئوليتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.
فروشگاه اینترنتی "دمبوری" به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.
خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانونی خواهد داشت و هيچ فرد حقيقی، حقوقی يا سايتی به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد. اگر مايليد از سرويسها و محتويات سايت جهت مقاصد تجارى استفاده نماييد لازم است از قبل به ما اطلاع دهيد. براى اين كار لطفا با ما تماس بگيريد.


مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی "دمبوری" شامل قانون حق تکثير شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی "دمبوری" می باشد.


بعد از ثبت سفارش
بعد از ثبت سفارش هیچگونه پرداختی از درگاه اینترنتی انجام نمی پذیرد، همکاران بخش فروش برای هماهنگی واریز وجه و ارسال کالا با مشتریان تماس می گیرند.
در صورتی كه دمبوری به دلايلی خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه ای سفارش را فسخ نمايد.
مدت گارانتی و نام شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات كالاها ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتی برای آن كالا وجود ندارد.


شرایط برگشت کالا
هرگونه نقص و عيب فنی کالا، بايد در مدت 48 ساعت پس از دريافت كالا اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهی است پس از 48 ساعت هيچ اعتراضی پذيرفتنی نيست. (خاطرنشان می سازد اين بند فقط برای كالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد كرد و كالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالی توسط شركت ارائه كننده گارانتی پيگيری ميگردد) لازم به ذکر است هزینه پست، حمل و بیمه به عهده خریدار میباشد.