متن کامل مطلب

سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول

1. آیا برای خرید از دمبوری، حتما باید در سایت عضو باشم؟

افرادی که در ابتدا عضو وب سایت دمبوری نشده اند نیز می توانند از وب سایت دمبوری خرید نمایند ولی شایان ذکر است برای نهایی شدن و صدور فاکتور خرید، وارد نمودن اطلاعات خریدار (ثبت نام در سایت) الزامی می باشد، در صورتی که اگر عضو فروشگاه دمبوری باشید نیازی به وارد کردن دوباره اطلاعات هنگام خرید، وجود ندارد.

 

2. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

3. آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دمبوری خرید کنم ؟

شما می توانید برای هر کس که می خواهید از فروشگاه دمبوری خرید نمایید. پس از ارسال سفارش کارشناسان دمبوری برای انجام آخرین هماهنگی ها با شما تماس خواهند گرفت.

 

4. آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

شما می توانید هر کالایی که نیاز دارید را به دمبوری سفارش بدهید. اگر در فروشگاه کالایی را که نیاز داشتید پیدا نکردید کافیست با ایمیل dambourysite@gmail.com ارتباط برقرار نمایید.

 

5. می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا زمانی که درخواست نهایی خود را به فروشگاه دمبوری ارسال نکرده اید می توانید هرگونه تغییری را بر روی آن انجام بدهید. در صورت ارسال درخواست نهایی تنها با هماهنگی با کارشناسان فروشگاه دمبوری می توانید در خرید خود تغییر اعمال نمایید.

 

6. آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه دمبوری محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه دمبوری وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

 

7. با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارش را پرداخت کنید.